برپایی نمایشگاه و‌ بازارچه هنرهای دستی دانش آموزی

مقام معظم رهبری :

دو دلیل اساسی یعنی «آمادگی کشور برای جهش» و «فشار اقتصادی دشمنان» ثابت می کند که ایران، بیش از هر دوره دیگر به کار و کارآفرینی احتیاج دارد.

در روز پنج شنبه ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲ نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان در آموزشگاه برگزار گردید. هدف از برپایی این بازارچه تلاش در جهت آشنا نمودن دانش آموزان با فرهنگ کارآفرینی و عرضه دست سازه های هنرجویان به بازار کار است. دانش آموزان در این بازارچه ها با مفاهیمی مانند کارآفرینی، مشاغل خانگی و خوداشتغالی آشنا شده و اصول بازاریابی و فروش را هم تمرین می کنند.

در برخی از غرفه های این نمایشگاه دست سازه های مختلف دانش آموزان اعم از گلیم، انواع طراحی روی بوم- پارچه و شیشه، عروسک سازی، زیورآلات و غیره ارائه شد. در بخش دیگری از این بازارچه دانش آموزان انواع شیرینی ها، دسرها و غذاهای خانگی را به بازدیدکنندگان عرضه کردند که با استقبال بی نظیری رو به رو شد. مشاور محترم مدیرعامل جناب آقای رضازاده ، کارشناس محترم فرهنگی موسسه فرهنگی و آموزشی امام حسین علیه السلام جناب آقای حسین زاده ، سرگروه محترم درس هنر و کار و فناوری اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد سرکار خانم پهلوان و دبیران محترم آموزشگاه ، از این بازارچه بازدید نمودند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20