برگزاری جشن یلدای روشن 1397

 جلسه ویژه ای  با مسئولین محترم موسسه در رابطه با یلدای روشن سال 1397 در محل آموزشگاه برگزاری گردید.

آنچه از دارایی تان انفاق کنید ، به سود خودتان است و جز برای طلب خشنودی خدا انفاق مکنید.”سوره مبارکه بقره آیه 272″
امروز 25 آذر 1397 جلسه ای باحضور مسئولین محترم موسسه و جمعی از مدیران گرامی با محوریت سازمان دهی ویژه برنامه های اجتماعی، فرهنگی ، بهداشتی و … مدارس امام حسین علیه السلام در جهت حمایت از مدارس حمایتی حاشیه شهر برگزار گردید. امیدواریم با همت همگی و نیت های پاک و خالص بتوانیم قدمی در این مسیر با ارزش برداریم. لازم به ذکر است در حاشیه این جلسه از کمک های غیرنقدی اولیاء محترم و سفره یلدا بازدید به عمل آمد.

 در ادامه تمامی دانش آموزان عکس یادبود، با سفره ی یلدای 1397 گرفتند.

 

یادمان باشد با آمدن زمستان، اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم تا دچار سردی فاصله ها نشویم. امروز دانش آموزان عزیزمان در راستای برگزاری یلدای روشن با گرفتن عکس یادبود یلدای 97 خویش را ثبت خاطره های یکدیگر کردند تا این عمل نیکو خردمندانه آنها چراغی شود بر دل های پاکشان و توشه ای باشد برای ادامه مسیر زندگیشان.

آماده سازی پک های یلدای روشن جهت ارسال به مدارس حمایتی موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام 

این روزها، چه اشک هایی که از سر نداری و رنج، بر زمین آرزو ریخته می شود و چه دل های نازکی که از سر اضطرار و ناراحتی شکسته می گردد! دست های بی نیرو، چشم های پر اشک، قلب های آزرده، پاهای ناتوان، سینه های خسته، دل های مضطرب، اتاق های سرد، محله های تاریک، شهرهای بی روح، غروب های غمگین؛ همه و همه در آرزوی یک تکان فکر و اندیشه و به امید یک حرکت خداجویانه و مهرورزانه از سوی نیکوکاران، در همه زمان ها، به ویژه یلدای روشن که امری مهربان است و با همراهی یکدیگر گرم تر می شود. در همین راستا امروز دانش آموزان مهربان با همراهی یکدیگر پک های یلدای روشن 97 را آماده کرده و به مدارس حمایتی موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام ارسال کردند.
باسپاس فراوان از ابتدایی امام حسین علیه السلام واحد 4 و ابتدایی دخترانه امام حسین علیه السلام واحد2 که به جمع یلدای روشن پیوستند.

داستان یلدای روشن چیست؟

ضمن عرض تسلیت وفات حضرت معصومه سلام الله علیها ، قابل ذکر است با همت و همراهی همیشگی اولیاء محترم ، دبیران و همکاران عزیز مانند سال های گذشته یلدا را بهانه ای قرار دادیم تا کنار یکدیگر با نیت خالص و نگاهی زیبا به دانش آموزان عزیزمان در مدارس حمایتی حاشیه شهر بگوئیم که فاصله ها را باور نکنید، ما در اینجا به یاد شما هستیم. در این چند روز فضای مدرسه و حال و هوای همکاران و دانش آموزان سرشار از نوع دوستی بود. واژه های محبت ، عشق، عاطفه ، احساس ، عدالت ، دوستی ، به یاد یکدیگر بودن ، دوباره معنایش تکرار شد. دانش آموزان عزیز و همکاران محترم نگاه و دغدغه هایشان را از کتاب درس و مدرسه و امتحان به افق دیگری که همان مسئولیت پذیری اجتماعی و نوع دوستی بود، جهت دادند و چقدر خاطره انگیز بود این لحظات …

برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20